måndag 6 juni 2022

Wow vilken helg

Började i Hållen på fredagen med bastu och god mat.

Vaknade till en fantastisk morgon med sol och fågelkvitter. Vi satt i varsin rottingfåtölj i flera timmar och bara njöt av vädret, av solen, av tillvaron och av varandras sällskap. 
Till lunch fixade jag en sommartallrik som jag såg på TikTok. Så jäkla god med matjessill, stekt potatis, ägg, gräddfil, picklad rödlök, rädisor, dill och västerbottenost. Över detta hällde man sedan lite brynt smör. 

På kvällen badade vi och avslutade dagen med en grillmiddag.




I går åkte jag hem till Uppsala för att ta emot ”mina” tjejer på en drinkkväll på Ångkvarnsgatan
Alla bjöd på varsin god drink och jag bjöd också på mat och tilltugg.
Det var jag, Agnes, Natasha, Ida och Linda.




Jag känner mig så otroligt glad att de vill göra detta tillsammans med mig. Att få vara med mina svärdöttrar och hänga med dem betyder jättemycket för mig. Jag känner mig verkligen förunnad.

Fantastiska drinkar bjöds det på under kvällen. Tyvärr så fotade jag inte alla. 





I dag var jag på stan med Agnes, Natasha och Ida. Jag köpte nya skor och vi fikade på Güntherska Hovkonditoriet. 
Alltså wow vilken helg! Jag känner mig förunnad och fulltankad med kärlek och energi nu.
Kram till er alla fina tjejer❤️
Tack för att ni finns. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar