måndag 23 januari 2012

Honeytones

Min fina kompis Johanna Klemmé och hennes man Micke Klemmé spelar och sjunger i The Honeytones.
Tyvärr så lyckas jag aldrig se dem när jag är uppe i Östersund. Deras spelningar och mina resor tajmar aldrig. Tyvärr så är det många år sedan vi träffades över huvud taget, jag åker upp alldeles för sällan och när jag gör det så räcker aldrig tiden till.
Men jag tänker på dem ofta och jag saknar Johanna massor. Vi hade nog varit goda vänner om inte jag hade flyttat från Östersund för snart 11 år sedan.

4 kommentarer:

  1. PUSSSS!! Du finns och har alltid en fin plats i mitt hjärta!!

    Vi ses då tiden är rätt och då finns inga krav....
    Love U// J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de orden Johanna. För jag har dåligt samvete över att jag aldrig kommer och hälsar på dig när jag är uppe. Nu skall jag åka upp på fredag men jag kommer inte att vara i Östersund mer än ett par timmar för jag skall på tjejträff i syrras stuga. Men till sommaren kanske....kanske <3

      Radera
  2. Det blir när det ska!! Men ALDRIG ha dåligt samvete för det!! Jag VET att jag finns för dig! Och jag vet att DU vet att du finns för mig.... Det är bra så!
    Puss! / J

    SvaraRadera