tisdag 24 januari 2012

Snö!

Jaha, så har vi också fått vinter då.
Jag tycker att vi kunde vara utan snöhela vintern nu eftersom vi varit utan så länge. Nu känns det ju liksom att det är dags för våren snart och då behagar vintern komma. Ja ja, det är som man säger, på vädret rår man inte. Ingen idé att gnälla, det är bara att gilla läget. Det var i och för sig väldigt vackert ute i dag. Det var skönt att ta en liten promenad i det kalla vädret. Eller så vidare kallt var det ju faktiskt inte. Max ett par minus.
Några vackra bilder blev det i alla fall på min promenad.
Vinter i parken

Mina fotspår i snön
Höstlöven hänger fortfarande kvar

Snöiga parkbänkar
Små och hungriga pippifåglar

Tur att det finns snälla pensionärer som matar dem
Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

1 kommentar: