onsdag 18 januari 2012

Over the hump

I dag är det onsdag och halva veckan är snart förbi. I dag skall jag arbeta, förstås och sedan skall jag hem och göra inköpslistan för middagen på lördag. Ja, du förstår vilken planering jag har nu inför den där middagen :)
Det kommer att bli ett jäkla sjå att hitta alla de rätta ingredienserna, tror jag.
Vinet som vi skall dricka finns endast på Systembolaget i Stenhagen och de har bara sju flaskor kvar så vi måste skynda oss dit efter jobbet och köpa dessa.
Nu är jag lite sen som vanligt så ni får höra mer när jag kommer hem ikväll.
Ha en bra "Lillördag" på dig så synd vi vid horisonten.

2 kommentarer:

  1. Hepp! Det var ju en djädrans tur att jag titta in. För inbjudan har inte kommit fram än... :D

    SvaraRadera
  2. Haha...ja du Gubben. Du är så välkommen någon annan lördag. Skulle inte du å Lasse komma förbi och äta lever någon kväll? Eller ska jag ta med mig levern hem till dig kanske?
    Den som lever får se ;)

    SvaraRadera