onsdag 4 januari 2012

Skön morgon

Jag vaknade tidigt av att min rygg höll på att gå av.
Jag tog med mig min kudde och lade mig ute i soffan och spelade wordfeud med Antionette som tydligen var uppe med tuppen.
Efter en lat morgon på soffan med Agnetas nyårskarameller, Wordfeud och somna till och från så är jag nu redo att ta itu med denna onsdag.
Jag borde åka och handla för mjölk, smör och typ allt annat är slut.
Jag tänkte tvätta sofföverdraget och soffkuddarna medan de fortfarande går att få dem vita igen.
Egentligen var min tanke att ta itu med källaren i dag men det känns övermäktigt och dessutom så har Jonny lovat att åka och göra knivar med Ludde i dag och då kan jag göra nytta på annat sätt istället.
T ex tvätta, plantera blomskott och laga middag.
Vad gör du i dag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar