söndag 8 januari 2012

Nu e re slut...

...ja, nu e re verkligen slut.
Den härliga julen och den sköna ledigheten lider mot sitt slut.
I morgon börjar verkligheten och sedan får man vänta i sex månader innan nästa semester.
I morgon börjar verkligeheten med en heldags studiedag.
Inga barn, bara prat å prat å prat och god mat hoppas jag ;)
I dag skall vi ha födelsedagskalas här hemma. Calle fyller ju 21 år i morgon men då jobbar vi hela dagen och han hela kvällen/natten, så vi låtsas att han fyller i dag i stället.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag kan inte fatta var tiden har tagit vägen?
Min lilla Callekille fyller 21 år och han skall flytta hemifrån om tre veckor!
Vojne vojne!
Det blir bra att han flyttar men det kommer också att bli väldigt tomt. Jag kommer att sakna honom massor, men det kommer också att bli väldigt skönt eftersom man går lite på varandras nerver när man bor hemma och är vuxen. Jag tycker att han är lat och han tycker att jag tjatar :P

Mammas lilla Callekille!
Så söt!

Alltid lika glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar