söndag 15 januari 2012

Tack alla goa tjejer!

Tack för att ni kom, tack för en trevlig kväll.
Det var roligt att laga mat tillsammans, tycker jag.
Det där skall jag göra om fler ggr. Det kändes lite kollektiv och 70-tal över hela grejen.
Maten blev jättegod. Räkcoctail, pasta med vegetarisk sås och chokladmousse med bär.
Jag blir lite hungrig av att tänka på maten :), det är väl ett bra betyg?
Det blev inte en sån brokig skara människor som jag först trodde, vi hade alla ganska mycket gemensamt.
Tyvärr så blev det bara två kort tagna efersom mina gäster inte var så sugna att vara med på bild, men två kort hann jag i allafall ta innan de satte händerna för ansiktet ;)
Detta är Anna och Anna

De här glada tjejerna heter Anette, Fia, Eva-lena och Maria
Visst ser det mysigt ut? Detta bara måste vi göra om. 
Fler tjejmiddagar åt folket!

4 kommentarer:

  1. Tack Maggan för en jättetrevlig kväll =)Gör vi om snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du kom Anna. Vi ses igen på lördag :)

      Radera
  2. Supertrevligt och mumsig mat..synd dock att jag inte hann vara med hela tiden hade varit skoj att laga mat med er..men det blir väl fler gånger ;-D Tack från grAnette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att det blir fler middagar kära granne. Kul att du kunde komma trots din hektiska lördag :)

      Radera