måndag 2 januari 2012

Komp

I dag och på torsdag har jag tagit ut kompdagar.Det känns skönt att vara ledig i dag efter den segaste dagen på mannaminne.
I dag känner jag mig pigg och rask så idag skall jag städa, åka ut på ärenden, do some shopping och sedan hem och laga mat.
Måndagen den 2 januari och det är grått och trist ute.
Vi fick faktiskt lite snö i går men eftersom det blev tögrader en kvart senare så är nu alltt det vita borta.
jag vet inte vad jag skall tycka om det? Skönt tror jag. Det känns som att det kan vara snöfritt till våren nu när den inte behagade komma till jul.
Trist för barnen att det inte blir någon pulkåkning men för min egen del så känns det faktiskt ganska skönt.
Ja, städa ja....jag undrar om man skall orka plocka bort julen eller om den skall få stå till nästa helg? Hur gör du?
Ole dole doff...
Jag slår vad om att Jonny inte orkar fixa det i dag så det får nog bli nästa helg ändå.
Bla bla bla...
Ny dag, ny vecka, nytt år, nya möjligheter eller hur tänker du?
P.S Nu är bloggen back to normal igen. Rosa rosor som bakgrund och hårdrock i spelaren.
Gott Nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar