fredag 30 mars 2012

AW

After Work i kväll då :)
På den Irländska puben O´Connors.
Vi blev bra tre st i kväll men vad gör väl det.
Lite gott käk och en bira, eller två så här på fredagskvällen.
Men Nina har rätt, jag skulle egentligen vara uppe i Östersund nu men jag måste hålla igen på slantarna nu när det är dags för renoveringsdags i husvagnen.
Vi ska hinna snickra och göra fint vid husvagnen, det skall stylas på ballen å jag vet inte allt som skall hinnas till påsk och till Valborg. Tiden och pengarna räcker liksom inte till.
Men en AW har man alltid tid med :)

6 kommentarer:

  1. Ha så jävla roligt dååå!! ;o)

    SvaraRadera
  2. Knut pratade lite om din blogg när han va här i helgen. Men lyckades ju såklrt glömma bort vad den hette. Tur att facebook finns så man kan kolla upp allt ;)

    Jättefin blogg ju! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittade hit. Tack för att du tycker att den är fin. Jag hade ett annat blogghotell förut så man kan kolla på mina länkar och hitta till min gamla om man vill. Har skrivit blogg i över fem år nu :P

      Radera