torsdag 8 mars 2012

Nulägesrapport

Jag är just nu proppmätt efter att ha tryckt i mig en hel burk med plocksallad från ICA.
Jag har haft en bra eftermiddag och hunnit med massor.
Jobbat undan lite pappersarbete, haft ett bra möte och storhandlat med sonen.
Nu borde jag städa lite här hemma men jag orkar absolut inte det. Ludde har lovat att röja lite här hemma i morgon (gulle han va?)
Det innebär att morsan kan lägga sig i ett bad och fundera på vad man skall ta med sig till husvagnen i morgon då?
Jag slutar kl 16.30 och gubben kommer hem i taxi ca 17.00.
Då skall vi bara svida om, packa bilen, handla med och sushi och sedan bär det av till husvagnen. Jag hoppas att vi får lite sol i våra bleka nunor i helgen.
Jag har handlat mycket god mat och dryck så vi får nog gå på långpromenad på lördag tror jag :)
Ja, men allt verkar väl ganska bra med mig då tror jag väl. Ingen bil som är trasig och inte är jag sjuk heller. Nä men jo men. Det ser ut att bli en stilla och lugn kväll framför tv:n.
Detta är Maggan, 45 år, mitt i livet, en vanlig sketen torsdag i mars 2012.
Fiiint sörru!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får det bra i husvagnen....själv åker vi nog till stugan...tror jag!

    SvaraRadera
  2. Finaste Maigizen!!!

    SvaraRadera