fredag 16 mars 2012

Vill du veta en sak?

Det är fredag!!
Efter en ovanligt jobbig vecka så är den äntligen här, dagen som vi alla har väntat på :)
Fast lite tråkigt är det ju också förstås för Jonny åker i kväll.
Vi skall  ta en after work på "Stationen" innan han tar tåget som går 20.20.
Sedan vet jag inte vad som händer. Jag kanske åker hem eller så knatar jag vidare till Flustret, det är tydligen någon kändis som spelar där ikväll.
Jag hoppas att Jonny inte får allt för fint väder där uppe i fjällen för fiskelyckan brukar bli större om de sitter i snöstorm och skitväder. Lite belöning i form av finfina rödingar skall man få när man lånat ut sin gubbe till fjällvärlden i över en vecka.

Men först ska jag jobba. Jag och de äldsta barnen på min enhet har blivit bjudna på lunch hemma hos en flicka på "min" avdelning. Det skall bli jättetrevligt att få göra något annat än det vanliga. Gå hem till "Lisa" och äta korv och makaroner ska bli roligt.

Ja, det är fredag och jag är tröttelitrött trött. Men någe skoj skall jag väl orka med innan mina bruna ögon sluter sig i natt.
Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar