torsdag 8 mars 2012

Lättväckt

Jag vaknade kl 05.00 i morse(½ timme innan mitt alarm) av att grannens telefon ringde. Men detär inte det som är det anmärkningsvärda, utan det var att jag vaknade av grannens telefon som ringde på tyst signal!!!
Jag vaknade alltså av att den låg och vibrerade. Bss...bss...bss...bss...
Jag trodde först att det var min telefon som låg på nattygsbordet och vibrerade men det var det inte.
Så min slutsats blev att jag vaknade av kl 04.30 av att grannens telefon låg och vibrerade.
Jag måste göra något åt att jag är så lättväckt för detta är ju på gränsen till helt galet.

I dag slutar jag tidigt men jag stannar nog kvar och jobbar eftersom jag har ett möte kl 15.00. Eller så passar jag på att åka och handla mellan kl 13-15?
Jag och min göbbe skall ju åka ut till husvagnen i morgon när han kommer hem från Irland så då vill man ju ha en massa god mat att ta med sig.
Vi får se om det går bättre att köra kolhydratfritt i dag än i går. Köksan råkade bränna pastasåsen så vi fick äta spagetti med ketchup till lunch och då kände jag att jag kunde göra min söner glada och bjuda dem till MAX efter vår shopping i går em.
Nya tag i dag då :)
Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar