måndag 5 mars 2012

Migrän

Jag har haft Norra Europas värsta migränanfall de senaste timmarna.
Jag vakna mitt i natten av att fullmånen lyste så starkt in i sovrummet at jag trodde det var mitt på dagen.
Efter det hade jag svårt att somna om och efter en stund kom huvudvärken krypande.
När klockan ringde så hade jag så ont i huvudet a skall dö.tt jag knappt kunde lyfta det från kudden.
Jag fick i mig två Ipren men när Jonny hade åkt till jobbet så kom tabletterna upp igen.
Jag har sovit och varit vaken om vart annat hela förmiddagen.
Nu har migränen lagt sig så nu har jag "bara" huvudvärk.
Jag måste försöka få i mig lite kaffe så att det inte är därför som jag har ont i huvudet just nu.
Fy faan vad jobbigt med huvudvärk. Man tror ju på allvar att man skall dö. Jag har inte haft ett sån´t här migränanfall på 15 år. Kan det verkligen vara fullmånen som spelar mig ett spratt?

1 kommentar:

  1. Fy då....massor av år sedan jag led av migrän...det är inte kul! Krya på dej! <3

    SvaraRadera