söndag 11 mars 2012

Man ska ha husvagn...

Ja men måste jag övertyga dig om att vi hade en mysig helg i husvagnen då?
Nä, tror inte det va.
Jag ville inte åka hem nu när solen gassade från en klarblå himmel och lugnet låg som ett varmt täcke över hela Siggefora.
Längtar jag tillsommaren? Ja, det gör jag!
Utsikt från vår altan.

Fredagsmys!

Ful mössa :)
Sarru?

Älskar jag solen? ja, det gör jag!

Bäcken.
Solar i vindskyddet.

Utsikt över Siggeforasjön.
Nä, du ska inte gå ut på isen!

Solar på altanen.

Jonny lånar mina glasögon för att kunna läsa på telefonen :)
Nu har vi planerat för sommaren. Nya möbler, grill, matta mm. Det slutar väl med att vi byter husvagn och tält också :)
Jag skulle tycka om att ha ett stand by-tält så att man slipper ta bort allt när sommaren är slut. Vi får väl se vilket ekipage som står där till Valborg.
Man måste ju få drömma.

5 kommentarer:

  1. Ser farm att få komma och mysa någon helg i sommar, det är ju så fint där och mysigt att ligga i tält och husvagn. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är klart att du ska komma i sommar. That´s a deal!

      Radera
  2. Myyysigt var ordet sa Bull!

    SvaraRadera
  3. Ni har då kvalitetstid det är ett som är säkert :) kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, detta är kvalitetstid av högsta kvalitét.

      Radera