måndag 26 mars 2012

Hej svejs!

Ja, man är lite kringkring så dagen efter man gått över till sommartid.
Jag undrar vilket ljushuvud det var som bestämde att vi skulle ha APT(arbetsplatsträff) ikväll då?
Ingen kommer att vara speciellt pigg och på g i kväll inte, eller också så är det precis det vi är eftersom vi inte stannar lika sent som vi brukar, om du förstår hur jag tänker.
Ja, ja, nog om detta. Det blir som det blir.
Jag måste försöka hitta ett minne med bilder som jag har tappat bort. Ett lite rött usb-minne kan ju ligga precis var som helst.

Jonny kom hem med tåget igår kl 15.30 och vi hade en mysig söndagseftermiddag på tu man hand. Vi lyssnade på bra musik, tog en bira, käkade tonfisksallad och pratade, pratade, pratade. Vi planerade hur vi vill att vår sommar skall se ut.
Vi skall börja att snickra lite ute vid husvagnen nästa helg och göra sommarfint där ute så att allt är klart senast till Valborg.
Vi ska köpa biljetter till Getawayrock i Gävle men vi har inte bestämt oss om vi skall hyra en husvagn och bo på campingen eller om vi skall bo på hotell, som förra året.
Vi får se, vi köper campingbiljett vilket som så att vi kan gå in där och träffa kompisar.

Nu skall jag försöka trycka i mig lite frukost så att jag klarar mig till kl 11.30.
Jag längtar redan till jag får komma hem och sätta mig på motionscykeln (jag måste vara sjuk). Det har gått så bra att cykla de senaste dagarna att jag känner att det gör gott för min kropp. Knät värker inte på samma sätt längre och jag har fått lite mer energi de senaste dagarna och jag vill tro att det har med cyklingen att göra.

Hoppas att du får en bra måndag, en bra start på den nya veckan!

1 kommentar:

  1. Jag hatar "sommartiden"...blir helt slö i flera dagar! Heja dej som cyklar! <3

    SvaraRadera