söndag 8 juli 2012

Nu e re slut...

... ja me... :)
Men jädrar så roligt det har varit.
Vi var lite döa i går mitt på dagen, Våran Bolton-morgon med Nils plus solen och värmen gjorde att både jag och Jonny hade en dipp mitt på dagen i går.
Men lite vatten och skugga gjorde susen.

Musiken har varit fantastisk i år och de var inte de gamla rävarna som levererade utan jag blev mer imponerad av några band som jag aldrig skulle ha lyssnat på om de inte hade spelat här i Gävle just den här helgen.

Som vanligt säger bilder mer än tusen ord.
Första morgonen, första cidern, första bilden.

Alltid fint väder på festival.

Simon å Nils.

En riktig hårdrockare kräver ett riktigt hårdrockssnus.

Jonny och Nils

På campingen.

Tjejerna njuter.

Hehe!
Pigg och allert.

Jonny träffade Ola.
100 år sen sist.

NISSE <3

Crasch Diet.
Dålig spelning, snygg frilla :)

Man måste alltid le på bild!

Får mardrömmar av bakgrundsbanderollen.
Huvva!

Snabbmat dag två. Smakar väl så där faktiskt, men har man
betalat 100 kr för en vilkebab så är det bara att äta och
se glad ut :P

Lyckotrollet!

Va sa ru?

Bolton.morgon hos Nils.
Han trodde ALDRIG att vi skulle dyka upp :)

Försöker se ut som gubben på burken.

Fina pojkar på festival.

Corroded ääääger!

De e vaaarmt nu.

Johanna! Hur byter man profilbild på FB

Tjaa....gubbarna rockar väl fortfarande

Men Nils då! :)

Överaskning nr 1

Överaskning nr 2

De E roligt med festival

Väntar på ...

Diiiivan!
Yngwie Malmsteen
Gitarrdiarré när det är som bäst men tyvärr ganska tråkigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar