onsdag 5 juni 2013

Fredag på en onsdag....igen.

Ja, i dag går jag på minisemester.
Det skall bli så skönt.
Egentligen tog jag ledigt den här helgen för att åka ner till Norje och gå på Sweden Rock Festival.
Men när vi tittade djupare ner i våra plånböcker så insåg vi att vi inte skulle ha råd att åka på fyra festivaler i år plus köpa båt och bygga större golv mm mm.
Det är mycket man vill göra så man får lära sig att prioritera bort lite då och då.
Det skall bli mysigt att åka ut och bo i husvagnen i fyra dagar också.
Jag hoppas att vi får sjysst väder. Det ser inte helt fel ut på SMHI:s sida.
I dag jobbar jag hela dagen och sedan skall vi åka hem och packa.
Vi kommer väl ut till husvagnen frammåt kvällskvisten men det gör inget.
Det skall bli skönt att vakna upp där ute i morgon bitti.
Läsa bok, surfa, dricka rosé, äta god mat.
Ja, det skall verkligen bli skönt.
Fredag på en onsdag.
Fler kortveckor åt folket ;)

P.S Jag tonade håret i går. Kors i taket!!
Chokolate and chilli.


1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får bra väder....här ösregnar det och blåser småspik!

    SvaraRadera