tisdag 25 juni 2013

Fredagsfika

Förra veckan var det min tur att ta med mig fredagsfika på jobbet.
Eftersom det var Midsommarafton i fredags så skulle jag givetvis ha tagit med mig något i torsdags men jag glömde det.
Jag visste att vecka 25 var min vecka men jag trodde att det var den här veckan.
Ja ja....fick jag stå med skämsmössa på då i torsdags.
I dag försöker jag kompensera min kollegor genom att ta  med tårtor i dag istället.
Har stått nu på morgonen och gjort marängtårtor med lemoncurd och vit choklad.
Hoppas att det faller dem i smaken.

I går när jag hade jobbat och handlat var jag så trött att ögonen gick i kors på mig.
Försökte hålla mig vaken och göra något nyttigt men efter att ha tvättat och hängt en tvätt så var det bara tack å god natt.
Jag är helt slutkörd nu.
Behöver jag semester?
JA, det gör jag!
Tåååårtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar