måndag 17 juni 2013

Midsommarveckan

I dag skall jag på workshop för hemsidan på förmiddagen.
Jag skall också ta hand om två sommarjobbare i eftermiddag. Eller feriearbetare, heter det.
I tre veckor skall de vara hos mig/oss.
Jag hoppas att de tycker att det skall bli roligt.
I kväll skall jag göra ett nytt försök på Zumba och se om det går bättre den här gången. Det gick bra förra veckan också, för att vara första gången. Men jag hade lite problem med skorna så idag har jag packat mina vanliga, gamla dojjor.
I morgon skall jag handla till midsommar och förbereda det.
I morgon, tisdag, kommer också Jonny hem från Mexico och då kommer Knut och Gabriella hit och äter middag.
Undrar vad de vill ha för mat då?
På Onsdag skall jag packa och på torsdag, efter jobbet, drar vi till Erik och Anna i Stenskär och firar midsommar.
Det kommer bli jätteskoj och jättehärligt.
Ludde skall följa med och det skall även Annas Fredrik göra. Annas mamma Ulla är också där.
Jag längtar redan.
Nu måste jag dra till jobbet och packa datorn inför min workshop, äta frukost unt so waiter (eller hur det stavas).
Trevlig måndag önskar jag dig!
Puss på re!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar