fredag 8 november 2013

Ja jädrar anacka!

I dag blir det hårdrock av hela slanten.
Tänk att jag äntligen skall få se de där FFDP ( Five Finger Death Punch)
Avenge Sevenfold är ju inte heller fy skam.
Den här gången skall jag ha på mig sköna och mjuka skor.
Inga hårda skitstövlar från Skopunkten.
Haha...skitstövlar...det var ju skoj :)
Min förkylning är på upphällningen men jag kraxar fortfarande som kråkan i Mamma Mu.
Men lite hårdrock skall jag nog orka med.
Hoppas att det är sittplatser på Hovet så att jag slipper stå i flera timmar.
Haha....lyssna på tanten som skall på rockkonsert :)
INTE GLÖMMA BILJETTERNA den här gången.
Detta börjar bli mer en regel än ett undantag och jag börjar bli jäkligt less på det.
Nä men nu är det bäst man sätter fart för här lir ju inga barn gjorda.
Tuffa pojkar de där FFDP!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar