lördag 7 januari 2012

Hemsidor

Jag irriterar mig vansinnigt mycket på dåliga hemsidor.
Jag menar alltså företag som har dåliga hemsidor. I dagens IT-samhälle så måste man helt enkelt ha en bra hemsida om man har ett företag.
I dag t ex så var jag ute på en hemsida som säljer kläder. Allt är klickbart, man kan kolla på kläderna i olika vinklar och man kan zooma in.
En klänning som jag gillade var slut i min storlek och då kunde man skriva in sin mailadress, så får man ett meddelande när klänningen åter finns i lager. Skitbra!
I fredags så skulle jag åka till min träningsställe. Jag kollade på hemsidan om de hade andra öppettider i jul men det stod ingenting. Jag åkte dit och det var stängt! Varför upppdaterar man inte sin hemsida?
Nej! Antingen en bra hemsida eller ingen hemsida alls!
Jag tittar jättemycket på nätet innan jag åker och handlar. Det har hänt flera gånger att jag sett fina kläder på Kapp Ahls hemsida men när jag kommer till butiken så har de ingenting. Varför har man då kläderna ute på hemsidan? Dåligt!
Om jag hade ett företag så skulle jag satsa jättemycket på en bra hemsida.
Så, nu har jag fått vara arg och klaga lite igen. Tack för att du läste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar