söndag 15 januari 2012

Söndagsutflykt

I dag åkte vi ut till husvagnen för att fixa förtältet som hängde lite på svaj efter alla stormar som varit de senaste veckorna.
Vår campinggranne ringde i går och berättade att ena sidan hängde lite på trekvart.
Det kändes bra att åka ut och fixa det så fort som möjligt.
Som vanligt när man är där ute så går pulsen ner och man vill bara sätta sig och njuta av tystnaden och naturen. Jag längtar verkligen till sommaren nu!
Min lilla fågel längtar nog till sommaren, precis som jag.
Isen låg blank på Siggeforasjön i dag. Inte bara på sjön förresten, utan på hela campingen. Man kunde halka och slå halvt ihjäl sig där ute i dag.
Jonny fixar och lagar tält.
När vi var klara där ute så åkte vi på IKEA och köpte en lampa, en ny stekpanna och tre kastruller. Bara 500 kr!! Kors i taket :)
Det blev tacos till middag och nu har vi kollat på film. Jag tror jag lägger mig i sängen och läser och spelar Wordfeud. Varför skall man sitta uppe och frysa när man kan mysa ner sig i sin sköna säng?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar