lördag 14 januari 2012

Tjejmiddag

Ja, eller tantmiddag då. Kalla det vad du vill men i kväll kommer det i alla fall ett gäng hungriga damer hit. Vi skall laga mat tillsammans och ha en trevlig kväll hoppas jag. Jag har blandat hej vilt, både jobbarkompisar, grannar och andra vänner. Folk som inte känner varandra, men det kan ju bli skoj ändå.
Att laga maten tillsammans gör ju att man måste prata med varandra och samarbeta lite.
Så kanske det inte blir så stelt till slut.
Nu skall jag åka och handla maten som vi skall äta.
Jag vet inte riktigt vad det skall bli, för jag tänkte att tjejerna själva skulle få tänka till när de kommer hit.
Jag åker väl till affären och handlar lite smått och gott, så får vi se vad det kan bli för middag av det i kväll.
Jag måste städa också....måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar