onsdag 11 januari 2012

Frukost

Nu märks det att jag varit ledig för nu har jag svårt att äta frukost igen.
Dessutom så vet jag inte vad jag skall äta. Jag har inte ätit LCHF sedan i höstas, så ägg och bacon känns inte bra. I går kokade jag gröt men nu när jag sitter här och har druckit en kopp kaffe så är jag inte hungrig, verkligen inte hungrig alls. Jag vet ju att jag måste äta men jag är inte sugen och jag orkar inte fixa.
Vad äter du till frukost?
Det blir väl gröt igen men det är så jobbigt att äta.
Jag velar hit och dit om jag skall sätta igång med LCHF igen, jag gick ju ner i vikt och jag mådde ju ganska bra på det men man läser i tidningarna att det inte är så bra för kroppen så jag vet inte jag man skall tro.
Att jag måste äta nyttigare vet jag i alla fall för nu har jag gått upp massor i vikt över jul så nu måste det bli skärpning.
Att starta dagen med en bra frukost är ju A och O. Men jag är inte sugen och jag vet inte vad jag skall käka? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar