måndag 16 januari 2012

Ja men då så...

...det är väl ingen idé att sitta här och klia sig på magen och undra var helgen tog vägen?
En ny vecka har precis börjat och det är väl bara att sätta tänderna i den innan den försvinner den också.
Jag vet inte riktigt vad som händer den här veckan för jag har inte kollat min almanacka.
Jag tror inte att jag har några kvällsmöten faktiskt.
Jag och min man skall förbereda för vår middag på lördag men annars så är det inget inplanerat och det känns ju skönt.
Denna evighetslånga månad har bara kommit till hälften ännu. Det känns som om det var minst en månad sedan det var jul och nyår men januari har två veckor kvar!
Ja, det är konstigt hur hjärnan funkar va?

Man märker tydligt nu att vi går mot ljusare tider. I går när vi åkte från Siggefora så var klockan 15.15 men det var fortfarande ljust ute.
Det känns underbart skönt.
Jag längtar mig blå till våren och sommaren. Jag vill att den skall komma nu, nu, nu!

Nä! nu kan jag inte sitta här och drömma om sommaren, jag har tydligen ett arbete att sköta också. Hoppas att din måndag blir en bra dag och att veckan inte blir allt för tung och arbetsam.
Tjingeling!
LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar