tisdag 17 januari 2012

Slask

Den utlovade snön kom i form av regn hela dagen i går så det lilla vita som låg på marken har nu förvandlats till slask.
Det ser inte bättre ut i dag heller, för i dag skall tydligen slasket frysa på och bli till is.
Vilket jävla vinterväder vi har i år alltså!
Det gör ingenting att det inte kommer snö, men det kan väl få vara kallt för det?
Snöa, regna, töa, frysa på hela tiden. Det är ingen bra kombination.
Tyvärr så är det ju lönlöst att vara arg på vädret för det är inte mycket som man kan göra åt det inte.

I dag är det alltså tisdag och jag har bara en helt vanlig dag att se fram emot.
Den 17 januari 2012 har precis börjat. Jag hoppas att dagen blir precis som vanligt också.
En helt vanlig vardag mitt i livet! Undrar vad den dagen har att bjuda på då?

Jag drömde om min bror i natt. Han var ung och snygg och han sa till mig att han mår bra.
Han var glad och han kramade mig. Det var en fin dröm.
Jag saknar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar