onsdag 25 januari 2012

Hemma i mitt lilla hem

Jag trodde att jag skulle kunna gå till arbetet i dag men det visade sig i morse att det var utopi. Så jag har stannade hemma och bänkade mig framför tv:n hela dagen.
Jag har kollat på gamla , dåliga 80-tals rullar. Fy fasen hur man såg ut alltså :)
Man tyckte att det var sååå snyggt och inte trodde jag väl att det skulle bli omordärnt någonsin. De stentvättade jeansen! Hur tänkte vi då?
 och axelvaddarna stora som vingarna på en Jumbojet. Jag läste någonstans att de där jätteaxelvaddarna är på väg tillbaks! Jag har svårt att tro att jag någonsin kommer att ta på mig dem igen men man skall aldrig säga aldrig för mode är något stort, något som man bara tror att man rår på.
Maggan 1985! Det skulle nästan kunna gå vägen i dag med. Den rosa skjortan och de blommiga tajtsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar