söndag 1 januari 2012

Pizza online

Jonny beställde pizza på nätet men precis när beställningen gått igenom och pengarna dragits från hans konto så slutade pizzerians server att funka och inte gick det att ringa dit heller.
Jonny fick snällt sätta sig i bilen och åka dit.
De hade inte fått vår beställning så det var ju tur att han åkte dit.
Det var många sura kunder där som snällt fick vänta nästan 1 timme på sin pizza.
Efter mycket om och men så har vi nu smällt i oss pizza och bea så att det rinner ut ur öronen på oss snart.
PALTKOMA! kan sammanfatta min status just nu.
Men när man ätit så onyttigt och druckit Coca cola så blir jag alltid godissugen...konstigt.
Jag får ta tag i min diet när julhelgen är över.
Nu skall jag kolla på tv och spela wordfeud.
I morgon har jag semester....lyxigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar