söndag 18 februari 2018

Ont, roliga filmer, syrran, American pizza och Biltemakörv

Ja, så kan man nog sammanfatta min helg.
Hade då jäkla ont i kroppen i fredags att inga värktabletter hjälpte.
På kvällen kom Johanna hit med ett gäng härliga filmer från när barnen var små.
Det var härligt att se. Många skratt blev det tillsammans med nästan alla inblandade.
Sent på kvällen kom syrran och Per hit.
På lördagen var det dags för Lars att flytta. Jag var hemma med Katla och min onda kropp.
På kvällen var det inflyttningsfest på Fyrislundsgatan. Jag åt American panpizza för första gången i hela mitt liv. 
VARFÖR I HELA FRIDEN HAR JAG ALDRIG ÄTIT DET FÖRR?!
Så jäkla gott!!
I dag sade jag hej då till syrran och åkte på Bauhaus och köpte ny gardinkappa till köksfönstret.
Knut, Ludde, Ida och jag åt lunch på Biltema.
Sista avsnittet på Bron såg jag när jag kom hem och ett långt samtal med min fina vän Eva-Lena blev det också.
Beställde nya sänglampor och käkade fler värktabletter som inte hjälpte.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar