söndag 6 maj 2018

Wow! Vilken härlig helg.

Tackade nej till middag på fredag och fest på lördag.
Åkte ut till stugan med gubbe och hundar istället.
Jag menar, jag är ju sjukskriven av en anledning och var mår jag bäst? Jo, på landet med mina tre kärlekar.
På fredagen gjorde vi absolut ingenting.
Vi skålade in helgen med lite prosecco och sedan var det tv-soffan och tidig sänggång som gällde.


På lördagen klippte Jonny äppelträden och jag gjorde ett bra jobb med att heja på.


I dag tog vi reda på alla äppelkviststar som låg på marken, vi grillade och beslutade oss för att stanna här till i morgon.
(Jonny jobbar med min knivslida, därav de tjusiga glasögonen.)



Solen har gassat hela helgen och jag har bränt mig på axlarna.
Nu är det bara vardag i tre dagar sedan kommer vi tillbaks hit till vårt paradis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar