torsdag 20 maj 2021

Kalas och snart helg.

I dag har vi haft kalas på jobbet.
Vår förskola byggdes 1971 så vi passade på att fira detta i dag på förskolans dag.
Vi hade kalas ute hela dagen så jag har suttit här i soffan med fötterna mot taket sedan jag kom hem. 
I morgon har vi vuxna fest i parken utanför förskolan.

Strålande väder fick vi hela dagen, så skönt.

Här i Uppsala blommar träden för fullt.
Det doftar underbart ute av alla äppelblommor och körsbärsblommor.

Det är sådana här dagar som jag inser varför jag jobbar med det jag gör.
Jonny och hundarna åkte till Hållen i går så jag är ensam hemma. Lite tråkigt men lite skönt på samma gång.
Det är skönt att bara ha sig själv att tänka på.
I morgon är det redan fredag. Den här veckan har gått fort. 
Önskar dig en fin kväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar