tisdag 9 november 2021

Det går troll i det mesta…

I dag gick jag ÄNTLIGEN hämta ut mina nya fina bord från Norrgavel.
Men tror du inte på faan att jag fått fel!!!!!
Jag beställde tre bord, ett större och två mindre. Nu när vi kommer hem med kartongerna så har de skickat två stora bord.
Det är ju själva faan att det aldrig kan bli rätt. Så försökte jag få tag i kundtjänst men de har inget nummer dit. Jag får mejla mitt telefonnummer så ringer de upp senare.
Ja men när då?! I morgon eller på lördag eller kanske efter jul?!
Vad gör jag med bordet som skall skickas tillbaka?
Ringde Norrgavels butik här i Uppsala men de kunde tyvärr inte hjälpa mig eftersom jag skickat efter borden på nätet.
Jag kan ju tycka att om du är en Norrgavelbutik så borde det ligga i allas intresse att en kund blir nöjd.
Detta är inga billiga grejer, utan handgjorda ekbord utan varken spik eller skruv. Det är inte bara att ta isär bordet och skicka tillbaks det i ett litet baket.
Åh, jag blir så trött!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar