fredag 19 november 2021

Min pappa

I dag är det 29 år sedan du lämnade oss.
Alldeles för fort och på tok för tidigt i livet.
Jag tänker på dig ofta.
Det är så många gånger som du är saknad. Jag är så ledsen över att mina barn fått växa upp utan sin roliga och kärleksfulla morfar. Din humor och dina knasiga pappaskämt dyker ofta upp. 
Jag och syrran citerar dig ofta och alla dina dumheter kommer försvinna med oss.
Vi tänker ofta att vi borde skriva en bok om dig och om allt du sa och gjorde.
Men du vet hur det är, livet kommer i vägen.
I dag gick jag igenom mina fotoalbum och hittade kort på dig.










Jag hoppas ni tar hand om varandra var ni nu är, du och mamma, Lasse och Ludwig.
Ni är så oerhört saknade.

1 kommentar:

  1. Så fint du skriver...jag känner precis så som du! <3

    SvaraRadera