tisdag 13 december 2022

Pinsamt

För flera månader sedan var jag på CUBUS och köpte några nya Collegetröjor. 
Bla denna vita huvtröja. De andra tröjorna har jag använt och tvättat flera gånger, men den här har blivit liggandes i garderoben till i fredags när jag tog på mig den för första gången.
Åkte upp till Hållen i den och lyckades få ett par fläckar på ärmen direkt.
I morse när jag skulle slänga den i tvättmaskinen så upptäckte jag detta på huvan….


… larmet sitter kvar!!
Hur gör jag nu? Går jag tillbaks till affären med risk för att de tror att jag stulit tröjan? 
Så jäkla pinsamt.
Jag vill inte försöka bryta upp larmet eftersom det varnar för att det skvätter färg och då förstör jag ju hela tröjan.
Åååh!! Varför råkar jag alltid ut för sånt här?!?!

3 kommentarer:

  1. Har du kvittot kvar, så åk tillbaka

    SvaraRadera
  2. Meeen..! Åk dit med tröjan..dom tror inte ett du stulit den..då skulle du väl inte åka tillbaka. Är det möjligt ett du har kvittot kvar..?!? Lycka till❣️❤️

    SvaraRadera
  3. Hittar inget kvitto, men transaktionen från kontot finns ju kvar så det är nog inga problem. Bara lite jobbigt ighblite pinsamt…

    SvaraRadera