fredag 5 september 2014

Woop woop!!

Fredag!
I dag drar vi ut till huset igen. Inte en dag för tidigt.
Det skall bli sol hela dagen och hela helgen. Sol och över 20 grader varmt.
Detta är väl sista rycket innan vintern kommer smygandes.
Först en hektisk dag på jobbet.
Inskolningar, ledig/sjuk personal.
Det blir jag och en vikarie på alla småbarn i dag, inget jag längtar till men det kommer att gå bra för hon är bra och jag fixar det mesta.
Är lite orolig för mitt knä som börjat spöka igen. Att bära småbarn gör inte värken bättre direkt. Undrar när jag skall ta tag i det där då?
Äh! Bort med alla oroliga tankar. I dag är det fredag och det kommer bli en härlig helg i Hållen.
I morgon kommer det gäster och vi skall äta surströmming.
Hur gott som helst!
Hoppas vår fredag blir AWESOME!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar