måndag 30 januari 2017

Roligt att blogga igen.

Nu när appen funkar som den ska är det roligt att blogga igen.
När det man skriver stannar kvar och när bilderna hamnar där de ska på en gång.
Det finns även lite andra finnesser med den här nya appen som jag skall klura ut hur de funkar.
Det verkar som man kan lägga filter på bilderna bl.a.
Man kan även byta teckensnitt på texten om man skulle vilja.

Just nu sitter jag i soffan och "umgås" med ungdomarna 😝

Vi gjorde fläskpannkaka till middag så nu har hela högen paltkoma.
Jag har ont i fötterna och skulle ge min högra arm för en fotmassage.
Men ingen här har någon lust med att ge mig det.
Jag saknar mitt fotbad som står i Hållen.
Undrar om det är något bra på tv:n i kväll??
Någon som vill ha en klänning från E bay? Säger Tuppen ja!
Jag skickade efter den men den är för liten för mig. Den är inte heller lika vid i kjolen som på bilden men ganska fin ändå.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar