onsdag 2 augusti 2017

Alla på samma gång :)

I går träffade vi Christine och Lars från Östersund.
Vi åt middag på Koh-Phangan och dessert på Il Forno.
Vi tog sedan en sängfösare på Åkanten.
Men det blev tyvärr en ruskig upplevelse, eftersom råttorna var allt för närgångna.
Inte bara en gång utan flera.
Jag skrek rätt ut så hela restaurangen glodde och till slut fick vi byta bord, men jag kommer nog inte gå dit mer.
Huuuuga!








Under tiden som vi satt på de olika restaurangerna fick jag tre olika sms och samtal av människor som vill träffa oss i helgen.
Typiskt!
Det har varit tyst nästan hela sommaren och nu får jag säga nej till flera härliga människor eftersom vi, just den här helgen, är upptagna.
Men jag hoppas vi kan höra av oss efter helgen och boka om.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar