tisdag 19 april 2022

Semester

Nu har Jonny åkt till Irland och jag är hemma med hundarna. Det är svårt att få hundvakt i fyra dagar och dessutom är My fortfarande under rehabilitering för sitt diskbråck. Jag behöver ändå inte mina intjänade semesterdagar i sommar eftersom jag sagt upp mig och slutar jobbet den 23 juni.
Vi har det härligt hundarna och jag. Klev upp tidigt och satt länge med kaffe och frukost framför datorn. Sedan gick vi på en promenad i solen och nu myser vi på balkongen som jag städade och gjorde fin igår.
Vi har bytt lite möbler kors och tvärs. Tagit hem utemöbler från Hållen som vi ställde på altanen.

Tog möblerna som stod på altanen och ställde på balkongen, och de fläskiga fåtöljerna som stod på balkongen tar vi ut till Hållen på fredag. Nu blev det mycket mer plats här ute. 


Nu kryper sig solen sakta in på inglasningen och vi njuter i fulla drag av solen, kaffe och av att ha några dagar semester.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar