söndag 3 april 2022

Slit å släp….

… nä! Bara mys å pys.
I går var vi ute nästan hela dagen. Vi (Jonny) förberedde golvet för att ta emot badtunnan nästa helg.
Jag eldade skräp i tunnan och städade på loftet. Där uppe var det fortfarande julpyntat å fint :)
Vi grillade korv till lunch och drack rosévin i solen.









Till middag lagade jag köttfärsbiffar med potatiskaka och svampsås.
Vi somnade tidigt, mitt i Let’s Dance. Men vad gör väl det, man gör som man vill här ute på landet. 
Nu åker vi hem och förbereder en söndagsmiddag med familjen. Stek med sås och potatis har jag fått beställning på. 
Trevlig söndag önskar jag dig!

P.S Till dig som undrar hur Lilla My mår så är svaret att hon just nu äter smärtstillande medicin och mår ganska ok. På fredag skall vi få träffa en ortoped på Ulltuna. Så får vi ta det därifrån sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar