söndag 24 april 2022

Starstrucked

Var till Håga by Centrum i dag.

Till Stina Wolters lilla affär "Ett hål i väggen". Skulle köpa hennes bok "Kring denna konst" som en liten present till mig själv. Jag hade hoppats på att hon skulle vara där å det var hon!! Jag följer henne nu när hon driver en liten kampanj mot Cancerfonden. De säger att fetma ökar risken att få cancer och om man äter socker så blir du fet och får cancer. Jag berättade för henne om Ludwigs läkare som sa att detta inte stämmer och han tog bort all skuld från Ludwig och sa att det bara var otur som gjorde att just han fått cancer. Jag pratade länge med henne om detta och hon signerade min bok. Hon gjorde hela min söndag och det kändes så bra att få träffa henne och få berätta min och Ludwigs historia. Att Cancer drabbar urskillningslöst, det drabbar unga, gamla, långa, korta, smala & tjocka. 

Jag fick även en print av henne och hon skrev så fint i min bok.

Tack Stina!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar