söndag 10 december 2023

Helg i Östersund

I fredags åkte jag och Eva-Lena upp till Östersund för att bo på hotell och gå på julmarknad.
Hon hade aldrig varit i Jämtland så det kändes roligt att visa henne ”min” fina stad.
På fredagen/kväll träffade vi syrran och åt middag på Dalwinnies.
God mat, jättegod mat.



På lördagen tog jag med min kompis på en biltur runt stan och Frösön innan vi gästade Jamtlis julmarknad.


Efter marknaden åt vi sen lunch på Wedemarks konditori.


Sedan tog vi en tur runt i city.
Hittade ett roligt kort på Gaupa.


På kvällen hade vi bord på hotellets restaurang. God mat, men inte lika gott som kvällen innan.


Jag försökte ta kort på de vackra och snötyngda träden, men som vanligt är det svårt att fånga på bild.





Förlåt alla som jag inte hörde av mig till, men helgen räckte inte till.
Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar