söndag 7 januari 2024

Vardag, here i come!

Nu har vi ”firat” trettonhelgen i stugan. Vi firade genom att ta bort julen där också. Tänkte inte göra det först, men jag vet inte när jag kommer tillbaks nästa gång så jag vill inte riskera att komma dit i mitten på februari och stugan står i full julskrud.
Nu är vi hemma i stan och välkomnar vardagen igen.
Jonny och jag har varit tillsamman 24/7 nu sedan 21 december så det ska bli skönt att han (och jag) börjar jobba igen ;)
Den här veckan kommer vi knappt att träffas. Då åker han in till kontoret tre dagar och en av dagarna som han jobbar hemma åker jag till Stockholm istället.
Det låter som om vi är lite less på varandra…. Hahaha! Fast det kan vara skönt att få längta i bland också, eller hur?

Januari har knappt börjat och ändå känns det som nyårsaftonen var för flera veckor sedan.
När julen är bortplockad så känns det som den knappt varit här. Jul och nyår försvann i rök å damm! Eller är det bara jag som känner så? 
Nu är det flera veckor kvar innan årets längsta månad är över. Tre och en halv, för att vara exakt.
Avskyr januari, kallt och jävligt och låååååångt till våren.
Nu har jag klagat klart. Häpp!! 
Vi ses när jag har något mer på hjärtat.




Åsså längtar jag efter den här guldklimpen❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar