tisdag 25 februari 2014

Att-göra-i- veckan-lista


  • Ringa och fixa autogiro på en betalning (annars kommer jag att glömma betala varje månad i ett år)
  • Vika tvätthögen från helvetet (Det blir ingenting gjort här hemma när vi åker till Hållen varje helg)
  • Skriva köplista till helgen ( Syrran och Pelle kommer och skall hänga med upp till stugan och då vill vi bjuda på god mat).
  • Skriva annan köplista(det fattas fortfarande en hel del grejer uppe i stugan).
  • Bädda uppe i Luddes gamla rum (så att syrran och Pelle kan sova där på torsdag).
  • Tvätta stolsöverdragen.
  • Plocka grejerna i sovrummet(som skall in i nya hyllan, som inte passar och som bara står här tills IKEA behagar kolla på sin felkonstruktion).
Det låter som att jag har mycket att gör,a men det är ingenting. En liten grej varje dag och sedan villa och kolla på film.
En liten promenad varje dag skall jag också ta. Får se vad mitt knä säger om att promenera när jag inte har jobbat en hel dag först.
Ja, så kommer väl min vecka att se ut. Inte så mycket att fundera över.
Det skall bli jätteroligt att visa syrran mitt hus på fredag. Vi kommer att få jättemysigt där ute.
Men ännu är det bara tisdag (om en vecka har jag tid hos frissan. Tror du jag längtar?)
En dag i taget.
See you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar