torsdag 13 februari 2014

Reklam

Kommer du ihåg  när du var ung och skulle gå på bio? Det roligaste då var ju nästan reklamen innan filmen.
Nu för tiden är man så sjukt less på all reklam, speciellt all den dåliga reklamen.
I bland ångrar jag att jag inte läste marknadsföring för jag tror på fullaste allvar att jag skulle kunna göra jättebra reklam.
Jag skulle åtminstone göra bättre reklam än 80% av det som visas i tv just nu i alla fall.
Varför skulle man t ex sitta i en bil och äta medicin mot svamp i underlivet och dessutom BERÄTTA det för hon som kör?
"Hade du diare´när du vaknade i morse?"
Varför skulle man gå på stan om man vaknar med diare´?
Ja, det finns massor med exempel på skitdålig reklam.

Men ibland kommer det stunder när tiden stannar och man gärna tittar på reklamen.....i slow motion...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar