onsdag 26 februari 2014

Klättrar på väggarna

Jag är inte gjord för att gå hemma och vila. Redan efter två dagar klättrar jag på väggarna.
Jag måste hitta någon rutin på att göra saker och på att röra mig under dagarna.
Så i dag skall jag skjutsa Jonny till jobbet och sedan ta en promenad runt kvarteret.
Jag får gå så sakta och så långt som jag tror att jag pallar.
Efter det skall jag åka på shoppingtur till Ö&B.
Jag har en gedigen inköpslista till huset, bl a en dammsugare och mopp-set så att man kan städa där uppe.
Jag skall ta en sväng förbi jobbet också och hämta hem mitt knäskydd och ett par tofflor som jag skall ta med till Hållen.

Det är svårt att sköta min mathållning när jag går här hemma, det blir lätt för många mackor istället för en riktig lunch osv. Har redan gått upp lite i vikt så i dag skall jag börja att skärpa till mig. Jag vet ju hur det skall gå till. Mycket grönsaker och inga mackor med ost, svårare än så är det inte.

Det är redan onsdag, i morgon kommer syrran för att hämta nya bilen.
Jag längtar!
Det skall bli såå mysigt att ta med henne upp till Hållen och visa vårt fina hus.
Prata, prata, prata och vistas i skogen och vid havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar