tisdag 18 februari 2014

Tisdag hela dagen

Tvåååå!
Ja, det är verkligen jobbigt att ha köpt ett fritidshus. det enda jag tänker på hela veckan är: snart är det fredag, kommer inte fredag snart osv.
Veckorna är en enda låååååång fartsträcka fram till helgen.
Men det kanske går över snart när nyheten har lagt sig. Vi får hoppas det för det här är lite jobbigt.
I dag slutar jag tidigt och då vill jag ta en lov förbi Ö&B. De rear ut en dammsugare och lite annat smått och gott, såg jag i reklambladet här om dagen.
Allt till huset förstås :)
Gardiner till lilla halle skall jag köpa med mig den här helgen också. Kollar Blocket efter ett vardagsrumsbord. Jag vill hitta ett teakboard från 50-talet och måla det vitt. Men det är fler än jag som är ute efter ett sånt, tror jag.
Jag hinner nog förbi Återbruket i eftermiddag också. De stänger klockan 17.
Har jag tur så hittar jag något där. Bra att ha-grejer,
Annars är det en vanlig tisdag.
Undrar hur Ludde har haft det på studentkryssningen? Om man får hem ett lik i kväll eller om han har överlevt. Han lovade att inte ramla överbord i alla fall.
Med dessa små rader vill jag önska dig en bra tisdag. Må all lycka vara med eder.
Ses vid horisonten.
Tja rå!
Puss! till dig från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar