onsdag 5 februari 2014

Köpe å köpe

Jag säger som Emils pappa jag: Köpe å köpe...
Det har blivit mycket av den varan på sistone och ännu är det inte slut. Jag skulle behöva den där överdelen till vårt databord för att kunna samla alla räkningar, å skit i. Speciellt å skit.
Det får bli en sväng på IKEA i kväll med andra ord. Hoppas Jonny läser detta så att jag slipper "tvinga" dit honom efter jobbet. Om han läser detta snart så hinner han bearbeta ångesten innan klockan blir 17.
Jag "måste" ha lite annat smått och gott där också. En köttbullsmiddag kan jag kanske locka med, så som man gör med småbarnen. -Skall vi åka på IKEA och äta köttbullar? Jaaa!....eller?
Jaja, han får säga vad han vill för snyggt här hemma vill vi ju också ha. Inte bara i huset å huset å huset.

Nu har jag i allafall bytt bank helt och hållet, det gick ju "geschwint". Inga missöden att byta kortnummer på alla mina autodragningar. I dag skall jag testa att handla på det nya kortet för första gången, får hoppas att jag aktiverat allt rätt nu då och att jag inte glömmer bort den nya koden till kortet. Det är många koder och lösenord att komma i håg när man är männinska. Jag har laddat ner en sån där lösenords-app till telefonen. Då behöver man bara komma ihåg ett lösenord för att komma in i appen, resten står så fint och sorterat där inne. Smart va?


Ja men nä, annars är väl allt som det ska i dag.
Inget nytt under solen.
En vanlig onsdag att sätta tänderna i.
OVER THE HUMP, IT`S WEDNESDAY!
Efter lunch bär det iväg raka vägen mot helgen.

Tuff tuff tuff.... tuuut! tuuuut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar