onsdag 26 mars 2014

Hastigt och lustigt

Hoppsan! Jonny måste åka till USA i morgon.
Så där bara lite apropå.
Vi som skulle hämta husvagnen i Siggefora på lördag. Nähä! Bidde inget med det då.
När det händer något apropå, på mitt arbete då handlar det om tårta i fikarummet, ingen resa till USA inte.
Fast jag är inte avundsjuk. Jag skulle aldrig våga resa som Jonny gör, hit och dit i världen.
Jag skall ha after work här hemma på fredag, det får räcka som spänning för mig.
Tjejerna röstade på räkfrossa, det blir bra, inte så mycket jobb för mig.
I kväll tänkte jag städa lite tills de kommer.

Men ännu är det bara onsdag, Mitt i veckan, over the hump. Efter lunch börjar nedräkningen till helgen.
Första hela veckan jag arbetar sedan i mitten av februari!
Peppar peppar!

GOD MORGON!
Ja, mitt knä värker. Men inte riktigt lika illa som innan sjukskrivningen.
Hoppas jag håller ihop tills jag får träffa en ortoped.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar