torsdag 6 mars 2014

Nä, om man skulle ta å skaffa sig en åsikt...

Funderar på om jag skulle börja ta ställning här på bloggen i ställer för att skriva dagbok.
Så här i valtider kanske man skulle ta å ge sig på att ha en åsikt eller två.
Men jag är lite skraj att ta ställning så här offentligt. Tänk om jag måste stå för mina åsikter sedan jag skrivit dem, vad händer då?
Jag tänker på näthat och allt möjligt. Tänk om någon blir sur...eller ännu värre...ledsen.
Det är ju inte så att jag inte har några åsikter men jag brukar inte skriva ner dem på min blogg direkt.
Jag kanske borde göra det. Tänk pm jag kan skapa någon slags debatt, det vore väl häftigt.
Om vi kunde tycka lite olika och tjafsa lite om det. Det vore mer intressant än mitt trasiga knä och vad jag åt till lunch.
Men jag är lite skraj för det också. Det är lätt att tycka en massa men när man tycker ute på nätet så är det bäst att veta vad man tycker.
Eller vad tycker du?


1 kommentar: