onsdag 12 mars 2014

Tandvärk

Ja me självklart skall jag få lite tandvärk, som grädden på moset, pricken över i:t.
Som om det inte räcker med den värk jag redan har. Som om det ite räcker med en tand så har jag tandvärk i två. 
Som om inte det vore nog så är en tand en som jag redan har rotfyllt en gång. Hur kan man ha ont i en rotfylld tand? Jag har en lite brun prick på den, så ett hål är det nog som sitter där så fint.
Kan man reklamera sån´t?
Jag borde väl för tusan inte kunna få hål och ont i en redan rotfylld tand.
Jag orkar inte ringa och bråka med tandläkaren också, men jag måste väl. Tandvärk är bland det mest envisa värk man kan ha.
Tandvärk ger sig inte, det bara sitter där och gnager och gnager tills man blir tokig.
Jag orkar inte!!
Fuckingjävlatandhelvete!
Moget...

P.S Jag skall köpa mig en ny jacka i dag. Vad sägs om den här på Inter Sport?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar